Salgssupport

Excitos salgssupport sikrer en struktureret kunderejse

I en travl hverdag på kontoret sker det indimellem, at der ikke bliver fulgt op på varme leads, at dato og tidspunkt for mødet ikke bliver skrevet i kalenderen, eller at en sælger glemmer, hvad ”aftalen lyder på”. Kan du nikke genkendende til disse scenarier? Det er blot et udpluk af scenarier, som kan opstå i alle salgsafdelinger.

Vi er trods alt kun mennesker, og det kan ske for selv de bedste. Ikke desto mindre kan det desværre være med til at påvirke relationen og tilliden til den potentielle kunde i negativ grad. Hos Excito kan vi hjælpe din salgsafdeling og dine sælgere med at minimere sådanne fejl gennem vores proaktive salgssupport. Når du samarbejder med os omkring mødebooking, har du altså ganske enkelt mulighed for at bygge endnu et lag på, så vi kommer med et stop mere på kunderejsen.

Vi hjælper med en struktureret kunderejse fra A-Z

Få succes med kunderejsen med Excito på sidelinjen

Der er ingen, som ønsker at glemme en aftale med en kunde, men i en travl hverdag kan det af og til ske, at der ikke bliver fulgt op på en kunde som ellers aftalt. Det kan f.eks. være, at din sælger har lovet at sende et oplæg, et prisoverslag eller relevant materiale til en kunde, men fordi telefonen ringer i samme øjeblik, som sælgeren skal til at stykke arbejdet til kunden sammen, risikerer du, at sælgeren desværre glemmer at vende tilbage til det igen.

Det skal vi for alt i verden undgå, da det i værste fald både risikere at skade virksomhedens troværdighed og kundens tillid til sælgeren. Det er i hvert fald de færreste, som ønsker at blive stemplet som værende ”upålidelig”, ”ikke til at stole på” og deslige.

Hos Excito ønsker vi ikke blot at være jeres forlængede arm på mødebooking-fronten. Vi vil også meget gerne hjælpe at sikre, at de møder, vi booker for dine sælgere, bliver fulgt til dørs. Det gælder både i form af forberedelse og påmindelser op til et booket møde, men i mindst lige så høj grad opfølgninger og status efter kundemøderne er afholdt. Med Excito på sidelinjen kan du give dine kunder en positiv oplevelse af at blive holdt i hånden fra mødebookingen til arbejdet med kunden er afsluttet.

Hav færre bolde i luften

Sådan tilfører Excitos salgssupport værdi til kunderejsen i din virksomhed

Overordnet består salg af en bred vifte af discipliner, og det kan indimellem være svært at balancere disse discipliner ligevægtigt, men det er netop hér, Excito kommer ind i billedet. 

Gennem vores proaktive salgssupport vil sælgerne opleve sparring og støtte, der klæder dem endnu bedre på og giver dem de rette forudsætninger for at lykkes med det, de er bedst til – nemlig at lukke aftaler og få underskrifter ned på papir.

Ud over at vi frigiver mere tid til kundemøder og salg hos sælgerne gennem professionel mødebooking, kan vi faktisk også frigive tid til afholdelse af et eller to kundemøder mere om ugen med Excitos salgssupport, som hjælper sælgerne med at komme i mål med de administrative salgsopgaver.

Kom ordenligt i mål

Excito sikrer opfølgninger på kunder, aftaler og oplæg

Vores proaktive salgssupport hjælper sælgerne i din salgsafdeling med opfølgninger på kunder, aftaler og oplæg, så I undgår, at kunder bliver ”glemt” eller overset i en travl hverdag. Kunder må ikke opleve, at aftaler, tilbagemeldinger og deadlines ikke overholdes, og hos Excito sikrer vi, at det ikke sker, ved at vi i samspil med sælgeren udarbejder en plan for, hvordan vi bedst muligt kan hjælpe sælgeren med at skyde kunden i mål.

Det er individuelt, hvor og hvor ofte den enkelte sælger har behov for salgssupport, og derfor vil den endelige plan altid være forskellig fra sælger til sælger.

Skab en positiv salgsoplevelse

Lad Excitos salgssupport løfte din salgsafdeling til et nyt niveau

Excitos salgssupport har ikke til formål at erstatte din salgsafdeling. Vores proaktive salgssupport har derimod til formål assistere jeres salgsafdeling ved at overtage nogle af de administrative opgaver, som ofte er forbundet med en kunde, så sælgerne får frigivet mere tid til forretningskritiske opgaver som f.eks. kundemøder og oplæg. Desuden er det også vores mål at sikre en struktureret og informativ kunderejse, så potentielle kunder får en positiv salgsoplevelse hos jer.

Når Excito hjælper med at yde den gode kundeservice og salgsoplevelse i hele kunderejsen, vil din kunde opleve en professionel behandling, hvilket er og bliver tungen på vægtskålen i forhold til, om de vender tilbage eller generelt anbefaler jer i deres netværk. Sammen med din salgsafdeling har vi overblik og kontrol over hele kunderejsen, så risikoen for administrative fejl minimeres.

Excito sikrer, at kunden føler sig ”set” og informeret

Kunder vil gerne føle sig ”set”, og de er ikke interesseret i at træde ind i et hamsterhjul, hvor de bliver kastet rundt mellem forskellige personer. Hos Excito sørger vi derfor for, at det er den samme Excito-konsulent, som jeres potentielle og nuværende kunder har kontakt til i alle faser af kunderejsen. Vi sikrer, at sælgernes kunder føler sig ”set” og informeret løbende, og Excito bliver på den måde dine sælgeres forlængede arme i kunderelationerne.

Excito sikrer, at viden ikke går tabt

I alle faser af kunderejsen, hvor vi efter aftale med sælgerne har kontakten til kunden, sørger Excito altid for, at alle noter og informationer bliver videregivet til dig. Vi sikrer, at sælgerne altid er opdaterede og har den nødvendige viden om en kunde. Det betyder, at sælgerne til enhver tid vil kunne videreføre eller overtage dialogen med kunden, uden kunden oplever et videnstab.

Telemarketing tilpasset jeres behov og ønsker

Hvad kan vi hjælpe med?

Mødebooking ikon

Mødebooking

Ønsker du målrettet markedsføring? Og vil du gerne nå ud til beslutningstageren? Med Excito mødebooking hjælper vi jer med at målrette jeres markedsføring mod beslutningstagerne i netop de virksomheder, som I finder interessante.

salgssupport ikon

Email Permissions

Excito kan hjælpe jer med at få e-mail permissions fra netop de virksomheder, I finder interessante. Samtidigt med at vi indhenter e-mail permissions, kan vi også indhente relevant viden om jeres potentielle kunder og markedet inden for jeres branche generelt.

Markedsanalyse ikon

markedsanalyse

Ved I, hvorfor kunderne vælger jeres konkurrent frem for jer? Har I et produkt eller en ydelse, som ikke sælger optimalt? Og kender I egentligt jeres eksisterende og potentielle kunders planer for fremtiden?

Læs hvad vores kunder siger om os